hot_eyes 雑記帳

オフィスに掲載しない「小ネタ」を描く場所

     リスト まとめ You TUBE

500 miles

「Km」に換算すると、1マイル≒1.6km だから、約800kmになる!

If you miss the train 
I'm on You will know that 
I am gone You can hear the whistle blow a hundred miles 
A hundred miles 
A hundred miles 
A hundred miles 
A hundred miles 

You can hear the whistle blow a hundred miles 
Lord I'm one 
Lord I'm two 
Lord I'm three 
Lord I'm four 
Lord I'm five hundred miles from my home 
500 miles 
500 miles 
500 miles 
500 miles 

Lord I'm five hundred miles from my home 
Not a shirt on my back 
Not a penny to my name 
Lord I can't go a-home this away 
This away 
This away 
This away 
This away 

Lord I can't go a-home this a-way 
If you miss the train I'm on 
You will know that I am gone 
You can hear the whistle blow a hundred miles 

私の乗っている列車に間に合わなけば 
わかるはずです 
私がいないことに 
耳に汽笛が届きます 
100マイル先から 
100マイル先から 
100マイル先から 
100マイル先から 
100マイル先から 

耳に汽笛が届きます 
100マイル先から 
私は100マイル 
私は200マイル 
私は300マイル 
私は400マイル 
神様 私は500マイル 

故郷から離れています 
500マイル 
500マイル 
500マイル 
500マイル 
神様 私は500マイル 
故郷から離れています 

背中を覆うシャツもなければ 
私のものという小銭もない 
神様 私は故郷に帰れません 
こんなに遠くては 
こんなに遠くては 
こんなに遠くては 
こんなに遠くては 
こんなに遠くては 
神様 私は故郷に帰れません 
こんなに遠くては 

私の乗っている列車に間に合わなけば 
わかるはずです 
私がいないことに 

耳に汽笛が届きます 
100マイル先から...